Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

بزرگترین و پرسابقه ترین موسسه استعدادیابی ایران

Email: TestIQir@gmail.com

تلفن دفتر مرکزی: 88633815-021

 

 

پنج راه تقویت تعامل پس از فروش با مشتری

پنج راه تقویت تعامل پس از فروش با مشتری

بسیاری از شرکت ها بعد از اتمام پروژه سئو ارتباط خود را با مشتری از دست می دهند. اگر این ارتباط و تعامل با مشتری قطع شود شانس کمتری برای برگشت او در پروژه های بعدی خواهید داشت. رسانه های اجتماعی راه را برای رسیدن به این مقصود هموار تروبه ارتباط و پیوند میا

 

ثبت نام در شبکه های اجتماعی به همراه استفاده از پنج روش زیر کمک شایانی به تقویت ارتباط پس از فروش می کند.

 

استفاده از نظر مشتریان

مشتری دوست دارد نظراتش را در مورد فعالیت شما بدهد. پس فضایی را در سایت خود برای این کار قرار دهید ودر خصوص فعالیت و برنامه های آینده از آنها نظرخواهی کنید اینکارعلاوه بر اینکه به مشتری حس مشارکت در فعالیت شما را می دهد بلکه دیدگاه متفاوت وایده های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد و فعالیت شما را در مسیر مناسب تری قرار خواهد داد. شما متوجه می شود چه قسمتی از فعالیتتان نیاز به اصلاح و حذف و تغییر دارد.

 

برگزاری مسابقه

شرکت در مسابقه و برنده شدن از دیگر عواملی است که مردم را جذب می کند. در مناسبت های گوناگون مسابقه برگزار کنید. اینکار باعث می شود افراد دیگری نیز با زمینه فعالیت شما آشنا شوند چرا که مشتری هایتان اخبارمسابقه را با دیگر دوستانشان به اشتراک می گذارند.

 

پاسخ سریع

بازدیدکنندگان سایت شما توقع دارند پاسخ نظر یا سوالی که مطرح کرده اند را در کمترین زمان دریافت کنند. سعی کنید با پاسخ های سریع ارتباط را حفظ کنید.

 

استفاده از مطالب جذاب و جدید

برای به روز کردن مطالب سایت برنامه ریزی کنید. مطالب جذاب و سرگرم کننده ای قرار دهید. متن به تنهایی توجه آنها را جلب نخواهد کرد از عکس و ویدئو نیز استفاده کنید. برای مطلب خود عنوان جذابی انتخاب کنید و فضای آزادی برای نظر دادن، لایک کردن و به اشتراک گذاشتن قرار دهید. هر چه مطالب جذاب تری بگذارید آمار بازدیدکنندگان سایت بالا می رود.

 

شرکت در فعالیت های آفلاین

با اینکه اکثر فعالیت های شبکه های اجتماعی آنلاین است اما از تاثیر گردهمایی های آفلاین نیز غافل نشوید. به مناسبت های گوناگون در محل کارتان گردهمایی ترتیب دهید و یا اسپانسر گروه های محلی شوید. مشتری هایی که از شما راضی هستند و در فعالیت های آنلاین شما شرکت می کنند در فعالیت های آفلاین هم شما را حمایت می کنند. با این کار افراد جدیدی که به گرده همایی شما دعوت شده اند را با زمینه فعالیت خود آشنا می کنید.

  • منبع: http://www.seomateriel.com
  • تاریخ: سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 - 06:32
  • نویسنده:
  • صفحه: سازمانها
  • بازدید: 662

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 1610
  • بازدید دیروز: 1682
  • بازدید کل: 3512786

دریافت کد فیدخوان