Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

استفاده های جالب تبليغاتی از خط عابر پياده

استفاده های جالب تبليغاتی از خط عابر پياده

شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ از هر فرصتی برای آشنا کردن مردم با محصولاتشان استفاده می کنند
در اینجا قصد داریم شما را با شرکت هایی که با خط عابر پیاده سعی در معرفی محصولات و خدماتشان دارند آشنا کنیم :

 

درتابستان 2010، مک دونالد این سبک از تبلیغات را ابداع کرد و در یکی از بزرگترین جشنواره های مردمی در سوئد در مقابل فروشگاه خود خط عابر پیاده را به یک جعبه بزرگ سیب زمینی سرخ کرده تبدیل کرد. تمام طول برگزاری این جشن در سوئد نمای خط عابر پیاده رویروی فروشگاه مک دونالد به این شکل جلب نظر می کرد و مردم را به سوی رستوران خود دعوت می نمود.

 

نام این برند متعلق به یکی از شرکت های برزیلی است که با خلاقیت تمام از نشان بار کد به جای خط عابر پیاده ی روبروی شرکتش استفاده کرده است و بدین وسیله تلاش دارد تا خریداران را برای خرید از این واحد تجاری تشویق کند.

 

طرح نقش بسته بر روی قوطی کوکاکولا که آرم این شرکت محسوب می شود در یکی از شهر های اسپانیا بر روی خط عابر پیاده کشیده شده است. این طرح تبلیغی در سال 2002 اجرا شده بود.

 

شرکت مستر کلین با متفاوت کردن رنگ خطوط و سفید تر و تمیز تر نشان داده یکی از خط ها از بقیه توجه عابرین پیاده را به تمیزی جلب می کند. لوگو این شرکت در گوشه ای از خط سفید تر و تمیز تر نقش بسته است.

 

این شرکت دندانپزشکی و فعال در زمینه ارتودنسی دندان برای تبلیغ خود به سبکی بسیار خلاقانه از طرح خط ها ی عابر پیاده به هم ریخته همچون دندان هایی که نیازمند ارتودنسی هستند استفاده کرده است. تصویر این تبلیغ پیش از ارتودنسی خط کشی و بعد آن را به نمایش گذاشته است.

 

این شرکت که در زمینه های گرافیکی و چاپ فعالیت می کند، با طراحی یک غلط گیر بزرگ که در حال خط کشی خیابان است و یا ماژیک رنگی که حاشیه خیابان را رنگ می کند با آرام شرکت خود مدتی در نیویورک به تبلیغ پرداخت.

 

این شرکت طراحی که در زمینه تبلیغاتی در این سطح بسیار فعال است طرح های خود را بر روی خط های سفید رنگ عابر پیاده ، پیاده سازی کرده است و بدین وسیله طرح ها و قابلیت های خود را به نمایش می گذارد.

 

این شرکت با طراحی زیبا و برجسته از خط عابر پیاده این پیام را به بیننده خود القاء می کند که خط عابر پیاده برای عبور عابرین امن تر است.

 

در حالی که بیشتر شرکت ها برای رقابت در بازار از تبلیغاتی از این دست استفاده می کنند اما گروه سمفونی خیابان لوئیس با همکاری نمایندگی درایو تلاش کرده است که معنایی متفاوت به این کار داده و باطرح بعضی از نوت های موسیقی بر روی خطوط آن نظر مردم را به سمت زیبایی و هنر نیز جلب نماید.

 

در آخر هر هفته در هند، آرایشگاهی این طرح از خط عابر پیاده را در نزدیکی سالن خود می چسباند و بدین وسیله مشتریان خود را دعوت می کند.


  • منبع: www.rozaneh.com
  • تاریخ: دوشنبه 17 بهمن 1390 - 12:17
  • نویسنده:
  • صفحه: عمومی
  • بازدید: 1272

ارسال نظر

دریافت کد فیدخوان